Barion Pixel
Weboldalunkon Sütiket ("Cookie"-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk Önnek. Ön ezt a Sütik engedélyezése gombra kattintva elfogadja. 

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


 

A rendelés elküldése


Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.


Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Kérjük az adatoknál mindig olyan telefonszámot és email címet adjon meg, amin keresztül szükség esetén kollégánk illetve a futár el tudja érni Önt, ellenkező esetben az ebből adódó kellemetlenségekért reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Megértését köszönjük.


A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat utánvéttel vagy előreutalással). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


 

Árak
 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.


 

Visszaigazolás


Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek

A fizetés történhet készpénzben (utánvétel), bankkártyával és banki előreutalással.

Ha az utánvéttel történő fizetést választja, akkor a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét. Az utánvétes fizetés díja bruttó 250 Ft!

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Előreutalás esetén az alábbi bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét (csak értesítésünk után utaljon):

Master-Tech Depo Kft.

K&H Bank 10402568-50526981-57681007

Szállítás

GLS Futárszolgálat

A termékek standard szállítási ideje 1-7 munkanap. Egyes termékeknél a szállítási idő hosszabb lehet. Amennyiben a szállítási késedelem a rendelés feldolgozásakor már látható, arról a vevő lehetőség szerint tájékoztatást kap telefonon vagy emailben. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 9 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg olyan címre kérje a szállítást, ahol az adott intervallum nagyobb részében tartózkodik valaki, aki át tudja venni Önnek). 

Magyarországon érvényes szállítási áraink 2023. január 24-től:

0 - 20.000 Ft összegig: Bruttó 990 Ft.
20.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes!

 
GLS CsomagPont 

Magyarországon több mint 500 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll.

0 - 20.000 Ft rendelési összegig: Bruttó 990 Ft.
20.000 Ft felett ingyenes!


A szállítási költség a csomagolás díját tartalmazza, utánvétes fizetés esetén 250 Ft-ot számolunk fel!

 

A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése


A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás


A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.


 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

  • A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
  • A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
  • A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.
  • Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
  • Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

 

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot


 

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése


A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.


Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.


 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor az alábbi e-mail címre:

webshop@supplementshouse.hu


 

Esetleges hibák, téves adatok


A termékeknél található képek, leírások tájékoztató jellegűek, ezek tartalmáért felelősséget nem tudunk vállalni, elírás és tévedés jogát fenntartjuk.